Nytt rekord

Godmorgon!
Typiskt att jag inte kunde sova längre än 7.30 när jag har semester och sovmorgon. Men och andra sidan kommer dagen bli väldigt lång. Vi vann över Avesta/Brovallen igår. 50-22 You name it! På damhandboll kan man läsa att det tydligen aldrig har gjorts så många mål i en elitseriematch. Kul att vi kan skrivas in i historieböckerna *smile* Det var iallafall många i laget som var duktiga. Det kändes nästan som att alla kunde göra vad dem ville och de gångerna vi tryckte i första eller andrafas kontring blev det mål.

Ett plus att vi körde på hela matchen både försvar- och anfallsmässigt. I halvtid gick vi in och diskuterade matchensmål. Vi skulle göra 50 mål och bara släppa in 7 i andra halvleken. Tyvärr släpte vi in 9 i andra men gjorde ju otroliga 50 mål totalt.




Semester i dag - helt välförtjänst efter segern. Vore värre om det varit förlust.

Dagen ska tillbringas hos mormor och morfar ♥ Dem bästa! Men innan jag åker dit ska lite ärenden fixas. Bland annat måste jag stryka. Högen i badrummet bara växer *gah* Sedan ska AC och jag fara till Lidingö C och inhandla en present till Ella. Men dagen kommer defenitivt tillbringas i lugnan ro. Kanske någon film och mys.

JAg ska äntligen ta ut vinnaren av hörlurarna. Håll utkik så drar jag en vinnare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0