Mitt i drömmen

I morse spelade Cornelis Wreswik för fulla muggar - "Jag är en gammal trubbadur..." och jag kände bara nej. Men så kommer man upp och det känns genast mycket bättre. Det är trots allt fredag och ikväll ska jag träffa Nadia. Var det två år sedan tro? Hon har nämligen pluggat utomlands, men kommer hem nu för lite paus.

Ingen tydlig träningsvärk efter gårdagens klättring. Kanske att man är lite trött i underarmarna. Det är grym träning iallafall och absolut något man skulle kunna samla ihop laget på. *funderar* Det värsta med alla dessa aktiviteter som man vill stoppa in är dess värre tiden...

Jag har klarat mig  a l l d e l e s   u t m ä r k t   måndag till torsdag vad gäller att inte äta godis. *lite snälla kommentarer kanske?*  Ni som känner mig vet att det nästan kan räknas till en bragd. "Socker-Emma" har besegrat sockersuget. Men idag är det som sagt fredag och sockret ska flöda.

Igår fick jag hem lite varuprover från Systane. Det är faktiskt något jag behöver. Mina ögon är ofta trötta och torra. Så i morse droppade jag i lite i ögonen och kan nog påstå att jag känner mig lite mer "vaken" :)

SYSTANE ÖGONDROPPAR

Dags att jobba....

Kommentarer
Postat av: Broström

Ja, det var när jag spelade i Hammarby, men jag var inte där med laget utan med min kille och ett annat par. Instruktörerna visade oss på fem minuter hur man skulle göra, sen fick vi klättra fritt. Helt galet egentligen. Haha.

2009-02-20 @ 10:10:21
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Jeanette

Bra jobbat! De två första veckorna är de värsta, sedan blir det lättare.

2009-02-20 @ 13:04:08
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Emelie

Du är utmanad =)

2009-02-20 @ 13:35:22
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0