Min morgon

Det var riktigt skönt att komma hem i bra tid igår. Hann faktiskt titta på Wallanderfilmen Afrikanen som gick på TV4+. Bra film, men det var lite knepigt att komma in i filmen när det hade gått ungefär 15 min. Nu tror jag att jag har sett alla de nya Wallanderfilmerna. Men jag har ännu inte sett den som går på bio, Hämden.

Att få sova ut i morse var hur skönt som helst. Egentligen är jag aldrig någon som ligger och drar mig till 11 på morgonen. Men bara känslan av att få gå upp när man vill....så skönt.

Ska ta en promenad med Ebba snart. Hon går här och vankar fram och tillbaka. Får bli en lång promenad så man kan rensa tankarna lite. Det känns ganska behövligt.


En trött men promenadsugen lady =)

Gonzo har varit lite "I gasen" här på morgonkulan. (Som om det var något ovanligt?)


Gonzo har en förmåga att alltid invadera smörgåsarna. Här mumsar han på ägg och kaviar. Är han inte speciell så säg. Ögat talarsitt tydliga språk. Visst är han söt?

Promenaddags....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0