Match

Godmorgon!
Sov som en princessa inatt. Underbart. Att få sova ut har verkligen blivit en helglyx. Tog en promenad med Ebba på morgonen. Det har visst blivit vinterland igen. Suck. Vad hände med gårdagens dagsmeja? Snart är det månades mars iallafall och då måste vi få se lite mer vår i luften. *längtar*

Idag har jag fukl fokus på matchen mot Skånela. Vi spelar hemma i Nacka Bollhall kl 16.00. Hoppas det kommer mycket folk. Ungdomslagen med Ingela & Co kan man iallafall lita på. Deras stöd är otroligt viktigt för oss. Tack! Vi möter ett Skånela idag som haft bra matcher på sistone. Vi måste verkligen gå in med full inställning eftersom Skånela är ett lag som aldrig ger sig. Nu jäklar....

Som ni kanske märker är min header borta. Det beror på att jag håller på att göra en ny. Lite problem har dock upstått. Någon som vet om man ska spara sin header i GIF eller JPG? När jag sparar den som JPG får jag nämligen inte upp den då jag sparar den i stilmallen. Suck! Snälla, vet någon detta så skriv gärna och hjälp mig.


Ebba i vinterland. Kanske skulle vinterrocken åkt på idag?

Ska göra mig iordning nu, sedan ska laget gemensamt åka till Telegraf och fylla på magarna med god mat :) Hoppas det blir brunchen, den är underbar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jora, jag kan se om jag kan fixa det =)



Maila mig headern och din mail och lösen till din blogg, så ska jag se om jag kan fixa det!

2009-02-22 @ 13:45:23
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Lisa

Önskar jag kunde varit med att tävla men jag har pajat mina öron :(



jag brukar spara i jpg, brukar funka. är den i rätt storlek?

2009-02-22 @ 18:49:11
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0