Klara färdiga

Innan det är dags att avsluta min lunch ska jag ger lite tips på bra bloggar:

Anna-Carin min allra käraste syster. Spelar liksom jag elithandboll i Skuru IK.

Mia en av mina lagkamrater som bloggar om skola, handboll och livet helt enkelt :)

Hemma hos Klara är en, för mig, väldigt inspirationsrik blogg. Mycket lantlig inredning. Klara har dessutom en väldigt trevlig webshop dit jag mer än gärna snokar runt lite och drömmer :)

Duracellmamman en trevlig blogg jag ofta läser. Är dessutom med i hennes "träningsprojekt" vilket känns kul.

Molnboanna en tävlingsblogg dit jag alltid styr kosan. Vem vill inte tävla? Här dyker alltid de nya bloggtävlingarna upp. Det är alltid dit jag vänder mig först då mina tävlingar ska få deltagare :) Nu ligger två tävlingar uppe där.

Lite av det goda. Naturligtvis finns det många fler bloggar, men det här var ett litet axplock.

Tävla för guds skull i mina tävlingar. NU!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Då förstår jag :) Tänkte att 4 timmar annars var lite vääl mycket :P



Det har gått bra, operationen var lyckad och än så länge går rehaben som det ska.. Dock är det ju kryckor och en gigantisk ställning på benet som gäller i 3 månader :/ Men, bara 2½ kvar av det nu :)

2009-02-04 @ 22:48:09
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Annas tävlingsblogg

Tack för länkningen, är jättekul om adressen sprids.

2009-02-08 @ 22:27:07
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0