Jag gjorde det igen..

Efter en mördarträning som idag kände jag bara för något väldigt nyttig och något väldigt gott. Därför blev det pastasallad med tonfisk. babyspenat, gul paprika, avokado och gröna oliver. Mums vad gott det var. Det var jag värd efter 90 min spring och sedan 100m intervaller på det. Gött! Trodde det skulle vara kallare ute nu på kvällen men det var faktiskt inte så farligt. Lite tö skulle dock inte skada för min skull. Nu vill jag ha vår och värme!

Idag har jag bestämt mig! Jag ska inte köpa en endaste produkt som innehåller dun. Har ni sett vad de gör? De plockar gässen levande från dun. Jag blir så jävla förbannad när jag ser sådant att jag nästan skulle kunna...... (Inte så hårda ord på min blogg). Jag vet att ni förstår vad jag menar. Hade Blondinbella varit smart och djurvän (vilket hon absolut inte är - har hon bevisat x-antal gånger tidigare) hade hon skrivit om det här fasansfulla djurplågeriet på sin blogg. Men hon kränger väl bara på sin sin fula pälsmössa och pälsväst och går ner till Stureplan och tar en drink?
Nä, dax att det tas på allvar det här med djurplågeri!!!!
Kommer du sluta köpa produkter som innehåller dun?

Usch vad jag brusade upp! Men kände att jag behövde det.
Rädda djuren från dessa hemska människor!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

aaa det var gott...nu ser jag öga mot öga =)

2009-02-02 @ 21:39:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0