Intressanta frågor

Nu ska ni få veta mycket om mig. Jag ska nämligen besvara dessa frågor.

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?


Jag var väldigt busigt barn. På förskolan var jag nog bland de värsta.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?


Solsemester utan tvekan. Att någon gång bara få ligga och glassa är verkligen lyx för mig.

3. Vad tror du att du gör om 5 år?


Jag tycker inte om att prata framtid...jag lever i nuet.

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?


Oj jag har nog lite av skov. Ibland kan jag läsa flera böcker i följd, sedan kan det komma perioder då jag inte tittar åt en bok. Det mesta beror nog på om jag har tid eller inte.

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?


Oj svårt fråga. Zlatan kanske..

6. Hur är du klädd just nu?


I mina arbetskläder. Birkenstocktofflor, sköna byxor, fleecetröja.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?


Fotboll med kompisarna, eller långboll.

8. Har du åkt ambulans?

Nop


9. Vilken är din favoritalkoholdrink?


Dricker inte alkohol - tycker helt enkelt inte om det

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?


Franska

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?


Ja men det var så länge sedan....

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?


Jag har hållt mig vad gäller "inte-äta-godis-måndag-till-torsdag"

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?


Jag får inga konstiga presenter

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?


Ja, så länge som möjligt iallafall

15. Vilken film såg du senast på bio?


Revolutionary road

16. Kan du nämna tre skånska ord?


Rullebö och en massa andra grötiga ord

17. När känner du dig som snyggast?


När jag är nyduschad och nysminkad

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?


Nä, när skulle jag hinna med det. På natten i såfall.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?


Haha, håller inte på med sådant

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?

Jag och Maria lyssnade på Leif Christerz slagdänga "Jag måste ringa Carina" Den har snurrat runt i våra skallar hela veckan. *gah*

Låna gärna frågorna och länka härifrån!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag längtar också till sommaren! Tack för att du deltar i min tävling :)



Duktigt med det där utan-godis-måndag-torsdag!



Kram

2009-02-25 @ 14:04:33
URL: http://www.mariasstil.blogspot.com
Postat av: Emma

haha, ja. xD man blir besatt. så grymt gott. :D

2009-02-25 @ 15:27:05
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Varsegod =)

Du hade råkat radera några tecken som behövdes, och så ändrade jag värde på bredden lite så fungerade det sen =)

2009-02-25 @ 19:03:14
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Bodan

Tror du glömde långkalsongerna på fråga 6... ;)



Kör hårt ikväll //Kramar!!!

2009-02-26 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0