Intervaller = slut i rutan

Efterlyst rullar på TV´n. Vad lever vi i för samhälle. Folk blir ju dödade och våltagna var stans. Vågar man gå ut ens? Tur att man bär fickkniv och tårgasspray *blink*
Om ni undrar hur mötet på eftermiddagen gick sätter jag bara tummen upp. Tiden gick fort och vi fick bla. besök av ett hjälpmedelsföretag som berättade om fallprevention. Han visade färgglada antihalksocker och en väldigt fin trosa med inbyggd höftskydd. Riktiga mammatrosor, rosa med en liten rosa ros framtill. Sött!

Efter kvällens träning är jag helt slut. Av någon anledning har onsdagsträningarna blivit lite av "fullt-ös-medvetslös-träningar". Inte så bra att det är så just denna dag då ett löppass oftast är inplanerat där av mig :) Jag vet att man kan lägga löppass andra dagar men med tanke på att det är totalt cirka sex fyspass som ska in på en vecka gäller det att planera så att man inte kör ett 800m-intervallpass dagen innan match.
Det var iallafall jag, Gippe och AC som snörade på oss löparskor och drog på trikåbyxorna direkt efter handbollen. Intervaller på löparbanan.....60s maxlöp - 20 s vila. 20 lååånga gånger. Jag är slut, men vad bra vi var. *klapp på axlarna*

På vägen in slank jag in och köpte sushi. Mums!



Jag ser fram emot morgondagen. På kvällen ska nämligen Gippe, jag och AC göra något väldigt läskigt (enligt mig iallafall). Hjälp. Vad har jag gett mig in på?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hur kan du skriva att du ätit sushi? Vet inte du hur beroende jag är av sushi????

Jag är rörelsehindrad. Min rumpa gör ont, mina lår, innerlår och armar. Även rygg och viss del mage... Fy fan va jag jobba igår ;)

2009-02-18 @ 22:15:33
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0