.......

Så är veckans längsta dag här igen. Antar att den här måndagen har ganska lite att bjuda på. Ska jobba till 15.30 sedan raka spåret till träningen. Jag nästan hoppas att det blir en sådan där "gristräning" ikväll. Mycket spring och blodsmak i munnen. Efter träningen blir det snabbhetsträning och eventuellt hinner jag lägga in ett extra bålpass innan träningen.

Helgen har annars varit bra. Fredagen bjöd på trevligt sällskap och bio med middag. Resten av helgen var ganska lugnt. Sovmorgon både lördag och söndag behövdes verkligen och jag känner att den här veckan kommer bli bra :)

Ikväll kommer jag ta ut den lycklige vinnaren av smycken från http://www.finasmycken.nu/
Vill du ha chansen att vinna får du allt ta och snabba dig. Tävla här.


Hahahha!

Kommentarer
Postat av: Fröken Eko

spännande ;)

2009-02-09 @ 15:00:22
URL: http://frokeneko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0