1/2 dag

4h 30 min sedan bär det av mot Nacka Bollhall. Jipi! Ledigheten på fredag gör inte saken sämre. Det känns nästan som att jag också har "lite" sportlov :) Det blir iallafall lite längre ledighet än vad man är van vid. Bussen går kl 14.00 från Nacka. Innan dess ska jag försöka hinna handla en födelsedagspresent till Ella (i laget). På lördag blir det nämligen middag och då ska hon firas :) Har dock inte kommit på vad jag ska ge ännu, men det löser sig.

Skuru vs. Avesta/Brovallen
4:an
vs. 12:an

Låter kanske som en enkel match på pappret. Men jag vet av egen erfarenhet vad som kan hända om man ställer in skorna. *gulp* Den känslan avstår jag gärna. Urk! Nä, här gäller det att vara på tårna om vi ska komma hem med 2 poäng. Bortamatch är alltid bortamatch, och elitseriematch är alltid elitseriematch!
*taggtrådssmörgås till kaffet*



Har tyvärr ingen dator med mig till resan mot Dalarna. Kändes inte som att det var nödvändigt att "bryta" ryggen för knappt 3h på en buss. Ni får helt enkelt gå in på Damhandboll om ni är nyfikna på resultatet :)

ADL - status nästa............

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Nää matte är inge kul :)

2009-02-26 @ 12:55:34
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Haris

absolut :)

japp, är tränare för pojkar-97 i BK Banér, ett lag här i Göteborg :)

2009-02-26 @ 17:30:57
URL: http://harison.blogg.se/
Postat av: airaM

Hallå, 50 mål!! =) Helt sjukt ju! Grymt gjort.

2009-02-27 @ 00:21:42
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0