Välkommen kylan!

I morse när jag klev utanför dörren kände jag direkt att det bet till i kinderna. Brrr. Samtidigt som det är lite jobbigt att kylan kommer känns det skönt. Att ha flera plusgrader i decembermånad är inte normalt. Den första riktiga snön har inte ens kommit.

Igår när jag sprang mina långa intervaller (400m*8st, 200m*8st,100m*8st) innan träningen var det glashalt på vissa ställen på löparbanan. Men det gick bra att köra ändå. Det blir värre när snön kommer.
Hoppkoordinationsprogrammet och sedan handboll. Slut 20.00 och raka spåret hem och laga mat. :) Kan inte påstå att jag har "kväll" på tisdagarna. Det är verkligen hem,laga mat, sova.

Är lite avis på Anna-Carin som köpt en mini-PC. Vill också ha en.





Men eftersom jag har en fåtöj som snart ska levereras från MIO, känner jag inte riktigt för ytterligare en utgift såhär innan jul. Kanske att jag köper en som försenad julklapp till mig själv ;) Det är väldigt praktiskt när man är ute och åker iallafall.

Ikväll blir det träning (handboll + gym) och sedan BIO med filmen/skräckisen "Paranormal Activity". Gulp.

Have a nice day my dears!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Vad ska jag svara på det, hmm vi tränar väl jämt. Eller aldrig. Jag pratar med Benjamin som om han var ett litet barn, och testar vad han snappat upp nån gång då och då. Men det enda jag tränat honom med är opera papegojan.Annars har han snappat upp saker själv. Men visst jag ser när vi äter då jag säger, "Försiktigt Benjamin, det är varmt" utan att ändra något som helst tonläge så kollar han hur varmt det är. Och har jag duken kvar på bordet och säger. Ät försiktigt nu, så gör han "ofta" det, annars får han gå. Har läst att De Grå börjar prata vid 11-12 månaders ålder, så då kan jag ju skatta mig lycklig att han är så pass pratsam av sig.

2009-12-02 @ 10:40:01
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Millah

Hur jag kan ? :) Det är väl int så svårt?

Bara man tycker det är roligt och har tid för det

kram

2009-12-02 @ 11:44:11
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!



Hälsa gärna på hos mig, tror att du hittar något du gillar :-D Tävlingar pågår just nu!

2009-12-02 @ 22:07:55
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0