Träning och städning

Den här dagen har verkligen sprungit iväg. Sånt gillar jag inte. Först var det matchförberedande träning i Nacka 10.30-12.00. Det var en riktigt bra träning.För mig kändes det kanon eftersom det i princip var första träningen på flera veckor som jag kände mig pigg i kropp och knopp :) Härlig känsla som jag hoppas stannar kvar till imorgon då vi möter Önnered.

Efter snabb dusch begav sig jag och AC till mormor för att hjälpa till att städa. Vi började klockan 14.30 och var klara några timmar senare. Det var avtorkning av ytor, dammsugning och tvättning av golv.Det är en tradition som jag och AC har infört. Varje år, innan jul, hjälper vi till att städa hos mormor. ♥

Nu sitter jag hos päronen och inväntar middag. Är riktigt hungrig.

Idag kom min almanacka från Tryckdig som jag lovar att visa bild på senare.


Crazy 1, Crazy 2.

Nu är det lugn kväll men laddning inför morgondagens match!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så gulligt av er att hjälpa mormor - en tradition som ni alla säkert uppskattar på lite olika vis! Kram kram

2009-12-20 @ 08:38:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0