Torsdag

Så har vi kommit mot slutet av veckan. Alltid lika trevlig när det börjar närma sig helg :) Gårdagens tester gick väl sådär, men kan egentligen inte ha för höga krav med tanke på att jag varit sjuk :/ Men jag har inställningen 110% och då är jag nöjd.

Dagen spenderas inte direkt som sjukgymnast. Inte lika mycket iallafall. Idag har vi nämligen festlig nobellunch här. Jätte trevligt och uppskattat. Men för att dra ihop en lunch för 50 personer behövs det många armar :)


Ser fram emot kvällen. Ska nämligen se bio ikväll kl 21.20. Ska se filmen "9" som handlar om en ursöt trasdocka. Men innan jag ska få slå mig ner i en mysig och mörk biosalong ska jag ha gjort ytterligare tre fystester, nämligen spänst, snabbhet och 5km på löparbana. Pust. Stonk.Stön.

Men jag ska köra järnet. Inte tänka så mycket utan bara tuta och köra. Har jag gett allt kan jag vara nöjd. Så är det. Punkt. Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0