The evening

Snart är det dags för mig att lämna kneget och bege mig till Lidingövallen för ett tungt gympass. Ska förhoppningsvis kunna köra det tillsammans med Gippe. Annars har jag AC till hjälp, men hon ska ut och springa mördar-intervaller. Stackarn. Hur som helst ska det bli skönt att få lite kväll. Efter träning och dusch ska jag och AC testa ett nytt sushiställe som ligger där AC bor. Ska bli spännande :) Sedan ska vi bara ta det lugnt innan jag ska dra hem till mig och göra lite nytta.

- Tvätta en maskin
- Diska upp lite
- Sätta min amaryllis i kruka
- Göra iordning belysningen på balkongräcket

Har lite att stå i, samtidigt som jag känner att jag måste ta det lite lugnt. Skulle vilja beta av de sista avsnitten på "Bonde söker fru" :) Jo jag tycker det är kul att titta på det programmet :)

Bye bye äppelpaj


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Du är så duktig som tränar så mycket :) Allt bra med dig annars då? :)

2009-12-03 @ 17:01:40
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0