Smärtsamt

Gud vad trött jag var i morse. Herre min gud. Hade jag fått sova vidare istället för att höra klockan ringa klockan 5.00 hade jag varit överlycklig. Men tyvärr är det bara tisdag idag och det dröjer till jag får sova lite längre på morgonen :/ Bara att kliva upp och låtsas att man är pigg.

Har träningsvärk i lår och axlar. Det måste tyda på att gårdagens tunga gympass gav bra effekt :) Härligt!

För er som har intresse ser min vecka ut såhär:

Måndag: Jobb + tandläkaren + gym + handboll
Tisdag: Jobb + löpning + hoppkoordination + träningsmatch mot Spårvägen
Onsdag: Jobb + handboll + Mariusfys
Torsdag: Jobb + handboll + löpning
Fredag: Jobb + fredagsmys
Lördag: Förmiddagsträning 10.30-12.00
Söndag: Match mot Önnered klockan 16.00

Jag fick reda på att et är jag som ska vara matchprofil på söndag. Det innebär att det kommer vara fotografi och lite information om mig i matchprogrammet samt att man ropas in sist på inspringet. Har man tur (läs: väldig otur) berättar speakern något fräckt/pinsamt/roligt som ingen på läktaren visste om.

Det är en fullspäckad vecka, men jag ska försöka njuta.

Nu när snön har kommit har det faktiskt infunnit sig lite julmys.



*Emma sjunger jullåtar*


Kommentarer
Postat av: Mia

japp. :) när slutar ni jobbet då? ni kan ju alltid komma förbi nacka forum, hade tänkt gå lite där innan :) så kan man ju säga hej. OM ni inte ska köra något träningspass innan matchen =) vi har samling kl 17.30 i nacka iaf.:P

2009-12-15 @ 14:04:07
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0