Sjuk igen...

Jag fattar inte. För några veckor sedan (innan jul) blev jag sjuk med svullna grejer i halsen som hade vita prickar. Jag gick till läkaren och fick dystert gå hem utan pencillin då halsprovet visade att det var virus :/ Som tur var gick svullnaden i halsen och de vita prickarna bort relativt fort.

I måndags kände jag att jag "hade något i kroppen" men körde ändå träning eftersom jag inte var säker. På tisdagen kändes det också bra och jag spelade matchen.

Imorse när jag vaknade hade jag skita ont i halsen och åter igen var svullnaden och de vita prickarna där. Suck. Har knaprat alvedon och ipren hela dagen. :/ Har haft frossa, ont i kroppen, ont i halsen....
Från 16 idag har jag sovit Zzzz.. (dvs 90 min)  Dessutom sov jag över 9 timmar i natt. Jag behövde hur som helst sova.

För att återgå till gårdagens match mot Skövde. Det blev förlust med 2 bollar. 2 bollar. Vi ledde i slutet men stressade sönder oss själva rakt igenom. Riktigt tungt. Har pga detta väntat med att skriva om matchen. Men idag så. Skövde är ett riktigt bra lag och det är kul att möta dem när det är jämt. Desvärre förlorar vi och det känns tungt som bly =(



Gippe - fullt koncentrerad


AC hoppar högt


Haha! Roligaste bilden. Sista som går i första halvlek. Lollo i målet har dirigerat muren åt höger, vänster, höger,vänster. Alla flyttade med små små steg och till och med skytten skrattade.


Mitt enda mål. blä.


Johanna!!!

Ha det bra!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du kryar på dig snart!!!

Gott Nytt År!

Kram Helena

2009-12-30 @ 22:53:17
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
Postat av: Hem och Lycka

Krya på dig! Gott nytt år!



kram Mia

2009-12-31 @ 16:41:21
URL: http://www.hemochlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0