Nya Emma

Godmorgon godmorgon.
Idag känner jag mig pigg som en nötkärna - eller var det nötskrika *haha* Ikväll är det träning för mig som gäller. "Tyvärr" (måste jag säga) är det tester vilket bara innebär pest och pina men varför skulle jag låtsas vara sjuk för att jag inte vill göra testerna? Gör man testerna får man en utvärdering av sig individuella fysträning. Man vet vad man ska jobba med i framtiden.

Det blir alltså tester från 17-18.30 (även tester imorgon).

Men nu till något mycket roligare!! Idag klockan 13.30 kommer det 25st 5-åringar hit till jobbet och sjunger luciasånger. Tralla la la. Natten går tunga.... Staffan stalledräng och allt vad de heter :) Ska iallafall bli riktigt mysigt och de äldre älskar det.

(Kommer ni ihåg vårt luciatåg med laget förra säsongen? Check it out)



Yipp tapp tipp tapp...


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi så kul! :-) Har ännu inte åkt dit peppar, peppar hoppas innerlig man klarar sig - å att Herr Kräkis inte heller hittar till din dörr... Kram!

2009-12-09 @ 13:31:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0