Ny inredning

Äntligen har det hänt lite i min lägenhet. I går fick jag hjälp av pappa och AC att hämta min fotölj på MIO i Täby Centrum. Har varit spänd på att se hur den ser ut. Har en röd soffa i samma modell och tanken var en fotölj i samma tyg. Tyvärr hade det tyget gått ur sortimentet och jag var tvungen att hitta ett annat alternativ.



Sedan tillkom en liten julsak också. Hade nämligen köpt en söt liten råtta (julråtta) på Koffert på HUmlegårdsgatan. AC och jag gjorde stan i måndags och det blev mitt byte :))





Jag såg råttan redan innan jul och nu var det 50% på alla julsaker så jag kunde inte låta bli. Så enkelt var det.


Kommentarer
Postat av: AC

Guuud vad fiiint!!!!!!

2009-12-30 @ 15:12:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0