Min fredagskväll

Eftermiddagen spenderades på ett mycket trevlig möte med alla kommunens paramedicinare (läs sjukgymnaster och arbetsterapeuter). I slutet av mötet kom en arbetsterapeut som nyligen fått barn. Vi hade bjudit in henne på glöggfika samt köpt en liten leksak till hennes lille :) Mycket trevligt var det.

Direkt efter jobbet åkte jag raka spåret till Lidingö Centrum för att uträtta ett julklappsinköp till min kära syster. Jag både tror och hoppas att hon kommer bli nöjd med julklappen.

Vid 17 var jag och AC ombytta och klara för löpning på Lidingövallen. Långa intervaller (400m*8, 200m*8, 100m*8) som kändes oförskämt bra med tanke på hur jag kännt mig i kroppen idag. :/ Glad blev jag. Förhoppningsvis börjar kroppen vakna till liv efter fyra dagar som sjuk.

Nu hittade jag en bedårande bild på Ebba som jag bara måste bjuda er på :)


*flygplansöron*


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Sötaste mulen som finns! Hon är ju så vacker!!!!

Har en Dogue de Bordeaux själv. Hon ser ut som en SharPei när hon tittar ner på en, då hänger alla rynkorna fram ler

Har vänner som funderar på SharPei. Kan du rekommendera någon uppfödare?

2009-12-11 @ 20:59:37
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0