Lugn söndagskväll

Kvällen gick i soffans tecken. Det positiva är att jag känner mig betydligt piggare nu. Har i och för sig tagit en Ipren (som inhandlades på ICA) men ändå. Tog ett varmt bad när jag kom hem, vilket gjorde bra för själen. Har myst med "Astrids jul" och fika. Riktigt mysigt och adventskänslan infann sig direkt.



Nu rullar TV-programmet "Filip och Fredrik" samtidigt som jag och AC sitter framför varsin dator. Tänkte bjuda på lite bilder:


Vem är AC och vem är jag?


Vem är AC och vem är jag?

Kom igen. Säg säg säg. Vem är jag och vem är min kära enäggstvilling?
:D


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är den ena :P

2009-12-06 @ 22:32:54
Postat av: Per

Bild 1: AC längst upp och så ser man ditt öra!

Bild 2: Du till vänster, Ac till höger!



Lätt som en plätt till efterrätt!

2009-12-06 @ 22:41:49
Postat av: Sockenvägens Söta

Astrids jul går varm här hemma, Luran gillar när pippi bakar på golvet :-) Och någon gissning vågar jag mig då inte på... Kram kram!

2009-12-07 @ 08:00:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0