Halsfluss

Fy vilken natt. Har aldrig haft sådan smärta tidigare. Aldrig. Blev inte många timmars sömn inte. Vid 8 gick jag upp. Sedan fick mats hjälpa mig att ringa till läkare. Min hals var så svullen att jag knappt kunde prata,huvudvärk,sprängningar i öronen och illamående. Slutade iallafall med att pappa fick hämta mig hela vägen från lidingö och skjutsa mig till läkare. Fick till slut pencillin då läkaren konstaterat att det var halsfluss med början till varböld. Ha en trevlig nyårsafton,jag spenderar min nerbäddad.


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Fy tusan!!! God fortsättning och en önskan om att du tillfrisknar snabbt!!! Kram

2010-01-01 @ 12:16:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åhh stackare!

KRYA PÅ DIG!

2010-01-01 @ 14:36:57
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vad tråkigt. Krya på dig tjejen och glöm inte "Ta en tablett";)

2010-01-01 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0