Film*2

Dagen startade i filmens tecken med slutet av "Maria Larssons eviga ögonblick". En svensk film med Mikael Persbrandt i huvudrollen. Jag gillar svensk film och skulle nog ge den en 4.

Vid 15.00 var vi på plats på scheelegatan för att spela innebandy med Mats innebandylag (och fler utomstående). Vi var hela 16 personer och delade upp oss i tre lag, och körde 5min-matcher. Hur kul som helst. Bra träning och väldigt kul! (Blir eventuellt ny innebandymatch på söndag med samma gäng).





Direkt efter dusch bar det av till Kungshallen för mat. Libanesiskt är favoriten och denna gång blev det lammkorvar. Smask. Älskar deras hummus. Det praktiska med Kungshallen är att man kan välja på flera olika rätter. Perfekt om man är många som vill ha olika smak.

Vid 18.30 var det bio på Sveavägen. Vi mötte upp Lina på Hötorget och sedan blev det filmen "The imaginarium of dr Parnassus". Jag skulle nog ge den en 4-. Häftiga scener även om fantasy inte är min genre när det gäller film.




 

Kvällen avslutades hemma hos AC med fika och Robinsson på TV4Play.


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack för filmtipsen :-) Kram!

2009-12-28 @ 13:01:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: bitte

du får kolla din mail du har vunnit en tävling

2009-12-29 @ 01:10:28
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0