Emma klättermus?

Kroppen är faktiskt ganska pigg med tanke på gårdagens träning, som i princip kom som en chock efter en veckas deg. Jag hoppas jag känner mig lika pigg i kväll. :) Kvällens träning är nämligen långa intervaller (+hoppkoordination om tid finns) samt handboll 90 minuter. Samtidigt som kvällarna försvinner och man pinar sig fysiskt varje kväll är det skönt att vara tillbaka till träningen igen :) En vecka är det jag max klarar av utan att klättra på väggarna :D

Snart drar VM i handboll (damer såklart) igång. Klockan 12.00 på lördag är det avkast för Sveriges första match. Funderar på om jag ska spela in den matchen, eftersom jag inte kommer kunna titta live. Mm. Jag tror de kommer krossa första matchen. *håller tummarna* Men man vet aldrig hur det går. En öppningmatch är en öppningsmatch, precis som en seriepremiär i elitserien ;)




Nu är det jobb som gäller innan det blir träning och sedan sängen.
HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0