Dilemma

Nu har jag inte tränat på 3 dagar. Lite smått panik hos fröken Emma. Svider fortfarande i halsen och vänster sida är något svullen. :/ Känner mig mer försiktig med tanke på att halsen såg ut som den gjorde i söndags. Har aldrig varit så svullen och varig tidigare. :( Var totalt säker på att jag fått halsfluss :(

Dilemmat då?
Ikväll är det eget pass först innan det blir träningsmatch mot stadslagstjejerna.
Imorgon och på torsdag är det tester. Maxtester med bla. beep och 5km utomhus.

Jag älskar att spela match och skulle hemskt gärna vilja vara med ikväll. Problemet är; vad händer om jag chansar och är med ikväll och halsen blir sämre? Är jag med i kväll och blir sämre är det dock inget att göra utan bara att springa och köra järnet under testerna imorgon. Att komma på onsdag/torsdag och säga "-Nä, fick ont i halsen igen efter matchen" är aldrig okej.

Men frågan är. Ska jag chansa eller inte?

Måste ringa tränaren snart och diskutera. Verkar inte vara tillräckligt vuxen för att ta eget ansvar (och tänka själv) här :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0