Bra julklapp som kom lägligt

Jag lovar att jag inte ska tjata om min utslitna kropp, men jag måste berätta om en mycket tacksam julklapp vi fick av vår fystränare ikväll. Vi kör verkligen mördarfys på onsdagar efter handbollen. Det började likadant ikväll, men julklappen kom lägligt om ni frågar mig. Efter att ha kört ett varv (med 6 övningar) med 2min 30sek/övningar samlade han gruppen. Julklappen var VILA. Vi körde alltså bara ett varv. Det känns väldigt skönt samtidigt som det dåliga samvetet skriker. Men imorgon är det träning igen och efter handbollen ska jag och AC köra korta intervaller. Så jag tror inte kvällens kortare fys gör oss sämre. Tvärtom, behövde vi kanske det (?)



Ikväll ska jag somna tidigare och försöka få sova mina timmar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att vila kroppen ibland bara, så du inte får samma gamla skröpliga kropp som vad jag har nu! Ibland är vila bästa träningen! Även om kroppen skriker efter endorfiner, så måste man så imot ibland :-D Fast du vet ju bäst själv. :-D God Jul

2009-12-16 @ 23:22:46
Postat av: Rozaleen

ja, värsta billigt och bra ju :D

2009-12-17 @ 06:33:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0