Amaryllis med kruka

Innan jag gick från jobbet plockade jag med mig lite grönmossa. Har nämligen köpt en röd amaryllis av Natalie  (Natti) i laget. Hon sålde sådana genom klassen för framtida klassresa, och eftersom jag ändå skulle ha en amaryllis köpte jag den naturligtvis av henne :) Så direkt när jag kom hem har jag pyntat till den med mossan samt dekorerat den med två söta julkulor. (Julkulorna köpte jag i 16-pack för 50:- på Hemtex.) 
Blomman står också i en nyinköpt kruka från Åhléns. (Jag älskar Åhléns).


Den röda lyktan har jag köpt på IKEA.


Små julkulor i olika mönster...

Jag tycker det blev fint. Lite lagom pyntat :) Det är fint med en grå kruka och sedan lite färgsprackande detaljer tycker jag :)

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0