Wii och mumsiga muffins

Vid lunchtid kom C och L hit och medan jag bakade kladdmuffins åkte de iväg och handla lunch. Jag fick ett så kallat "bakryck" och det gick riktigt fort att slänga ihop 12 muffins.


In i ugnen med er...


Dekorerade och påkladdat med chokladcreme...

Det var verkligen en skräll-lunch - T A C O. Vad annars? Haha. Det smakade iallfall riktigt gott och med ananas var det ännu bättre :)


Sedan blev det slappt..


Med magarna fulla av tacos spelade vi Wii. Vi spelade Mario Party och jag var den lilla rosa figuren med stor mun. Söt. Tror det är den figuren som trycker ut ägg ur munnen :)

1:a Christian
2:a Lina
3:a jag
4:a AC


En galning där...haha

Jag var sämst på att spela minigames, men åt nog mest snask av alla (på spelet alltså)! Hehe.
Nu får vi se vad som händer under resten av kvällen! Det kommer iallafall bli en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Hans

Tack för Dina alltid så vänliga och trevliga rader hos M. Dina "stjärn"muffins hade jag gärna provat för att inte tala om M som är verklig en riktig chokladmuffins och kladdkaks fantast. Vi gillar också Wii !



Lampfot mindre är 55 cm, den större 70cm, sätter man på den läckra siden skärmen blir det totalt 79 cm. Titta in på http://favoriter.amouseinahouse.se/ och bild 3 och 4 så kan kika närmare på dem.

Allt det bästa/Hans

2009-08-23 @ 10:40:36
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0