Träning

Jaha, trött som en --- (vad säger man). Skulle jag lägga huvudet på en kudde nu skulle jag garanterat somna. Var pigg i morse men tröttheten/utmattningskänslan har kommit smygande under dagen.

Känner av halsen man ska ändå försöka träna idag. Ska iallafall känna hur det känns. Blir det allt för jobbiga övningar får jag väl gå av. Men suget efter handboll är verkligen stort.

Fredag - söndag blir det som sagt träningsläger i Katrineholm. Det är ett läger som hela SKuru IK åker på. Tyvärr blir det hårdförläggning och det vete katten om min kropp kommer acceptera. Grr. Ett hotellrum vore inte fy skam och det är nästan så att jag skulle kunna lägga ut en slant för att få sova och äta gott på hotell. :)

Fredag:
Avresa kl 15.00
Träning på kvällen

Lördag:
Fm pass
EM pass

Söndag:
Fm pass
Matchpass mot Guif

Som ni ser blir det träna, äta och sova helg.
SIktet är inställt på den 17 september då det är seriepremiär borta mot Rimbo (nykomlingar)

M Å L   I   S I K T E

Kommentarer
Postat av: Tooti

Hej! Jag är tillbaka nu igen då jag inte har lärt mig att behärska mitt bloggande. Så hur mår du idag då? :)

2009-08-12 @ 16:45:30
URL: http://tootfarangi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Lycka till!

du kanske kan hjälpa mig med att välja vilka glasögon jag ska köpa?? Kolla min blogg.

Kram

2009-08-12 @ 21:42:13
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Marias Kakburk

Jätte kul att du vill vara med och tävla, lycka till:)!

2009-08-12 @ 22:17:35
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0