Törsdag

Veckan rullar på. Jag tycker veckan har gått väldigt fort. Det känns skönt att det rullar mot helg. Som det ser ut nu:

Fredag: Filmkväll
Lördag: Morgonträning i Nacka, gympass, paintball i Huddinge, lagfest i Tyresö
Söndag: Träning?, till mormor och morfar ♥

Jag har världens bästa och härligaste mormor och morfar. Bara så att ni vet. Älskar er!

Ikväll är det handboll och löpning på schemat sedan raka spåret hem för mat och film :) Trevligt, trevligt. Vi ska vara hos AC ikväll. Så det blir nog att jag nattar över där också :)

Vad händer idag för dig?

Kommentarer
Postat av: T

Jo jag fick göra operationen, jasså så du hade en dålig syn du med..

Men tack för informationen.. Lycka till med allt Kramar

=)

2009-08-27 @ 14:01:16
URL: http://tottoninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0