Orkar inte

Jag är så otroligt trött idag. Åh. Nu längtar jag mer och mer till helgen. Jag ska sova ut och bara njuta. Just nu är jag otroligt glad att våra morgonträningar (på lördagar) är kl 10.30 och inte klockan 9.00 som det var förra året. Jag behöver inte få sova till 11 för att vara utvilad 7.00 eller 7.30 räcker för mig!! Zzz...

Igår fick AC hem AloeVeradrycken som Ebba ska få testa mot sin hud. I sommar har hon haft lite "problem" framförallt på grund av värmen. Nu har huden blivit betydligt bättre, men jag tror ändå på AloeVera. Vi får helt enkelt se hur det fungerar. Det är som sagt en AloeVeradryck men finns även som gel.



Sötnosen på strandäventyr

Någon som har erfarenhet av AloeVera?

Ikväll är det sen träning dvs. 18.30-20.00. Det innebär att man hinner köra ett av veckans löppass innan handbollen. Idag blir det antagligen 400m intervaller. Helt sjukt jobbiga intervaller. Gah. Det bästa är att springa på 400m-banan utanför hallen. Då kan man passa på att träna psyket. 12 varv ska avklaras med 30s vila mellan varje varv. Men som sagt, bra t träna psyket. Det är nämligen på samma löparbana vi testar oss på 5km. Runt, runt, runt.

Nä, ska snart bege mig till jobbet. Börjar inte förrän 8 idag.

Emma Alias Lasse Åberg: "Jag orkar jobba - jag är inte död."

Kommentarer
Postat av: Riddaren Vid Det Runda

Un Garde ! Runt é gott å belöningen kommer inom kort .. :)

2009-08-18 @ 11:57:01
Postat av: Josefin

Hej!

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett jättesött hundsmycke med valfri text från Pinkordead.com.

Var gärna med och tävla!

http://josefinsbasta.blogg.se/2009/august/tavling.html

Mvh

Joska

2009-08-18 @ 22:08:47
URL: http://josefinsbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0