Onsdag

Igår fick jag äntligen tillbaka min dator efter att hårddisken helt klappat ihop. Tyvärr gick det inge vidare att komma in på nätet :( Förstår inte vad problemet är. Finns det något datasnille här så räck upp en hand.

Senare på kvällen kom pappa och hjälpte att borra upp nyckelskåp och spegel i hallen. Tog bilder och allt, men eftersom internet inte ville fungera blev det inget :( Får se om jag får igång det ikväll.

Halsen gör sig fortfarande påmind. Knaprat Bafucin samt druckit varmt te.

Ikväll vill jag verkligen vara med och träna. Får panik av att sitta hemma i soffan. Handbollsabstinent :D


SKURU IK!

Hahahah! Den här ska jag ta fram varje dag jag känner mig lite nere. Då får man sig ett gott skratt. Jag ska inte peka ut någon, men endel gör sig verkligen snygga på bild (NOT) Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0