Jag lever.....tror jag!

Kvällens träning var allt annat än en lek....och då syftar jag till den kollektiva fysträningen efter 90 min handboll. Marius är otroligt tuff och det gillar vi! Vad gör man på en fysträning om man inte ger allt? Vi körde ciekelbana i 60 min med saxhopp, armhävningar på bänk, springa på tjockmatta, plankan, sitta 90 grader mot vägg, komma runt en bom högt upp. Vi körde inga 30s utan 2 j*vla minuter. Några gånger trodde jag att musklerna skulle dö av utmattning...men I´m still alive och kommer få grymt skön träningsvärk!!!!!!

M hade tagit sig ut till Nacka så jag och AC fick sällskap till ön. Trevligt!

Nu ska jag äta lax. Känner att jag behöver mat. Hungrig som en varg!

Idag kom förresten mina Ipod högtalare som jag köpt via Tradera. Bra ljud och jag får nog säga att jag är nöjd :)

IPOD SPEAKERS / HÖGTALARE PASSAR ALLA MP3 SPELARE/MINI/NANO


Fick den dessutom för oförskämt bra pris!

Nu ska jag lyssna på Lasse Winnerbäck i mina superfina Ipodhögtalare :)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0