Godmorgon - aj!

Onsdag morgon är här. Det var stelt att kliva upp i morse. Klockan ringde vid 7.45 så ska inte klaga. Riktigt skönt att få sova ut faktiskt. Okej frukost och lite vila förklockan 10 är det träning igen.

Tyvärr har vi träning i hallen far far away, vilket innebär en promenad på dryga 2km dit och lika långt tillbaka. 1 milspromenad per dag med andra ord. Mina ben skriker. Samtidigt ger det lite cirkulation.

Bild från en skottövning i går. Gippe har visst inget huvud.

Annars ser dagen ut som följande:

10.00 Träning 90 min handboll
Lunch
15.30 Träning 90 min handboll + 30 min fys
Middag

Får se vad som händer efter middagen. Vet att vi har endel nya i laget som ska få köra sina deb.tal. Kul kul.

På fredag blir det iallafall Skagen efter morgonpasset. Vi spelar inte vårförsta match förrän sent på kvällen.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0