Fotboll och sushi

Uppladdade med stadig frukost (smoothi och äggsmörgås) megav vi oss till Åkeshov. Där har de nämligen en fotbollsplan medkonstgräs som har sk. väggar runt. Perfekt för en handbollsspelare som mig:) Vi blev totalt 11 personer som spelade. Hur kul som helst. Hade jag inte spelat handboll hade det nog blivit fotboll :)

Vi spelade match i 90 min drygt. Grymt kul och grymt jobbigt. Turligt nog var det moln för annars hade vi nog inte klarat av att spela så länge. Många fotbollsspelande personer förgyllde :)


Efter fotbollen blev det lite basket :)

Det blir garanterat fler uppstyrda fotbollsevangemang.

Direkt efter fotbollen åkte vi till en sushirestaurang i Bromma. Jag älskar sushi.


Gott med wassabi

Senare på eftermiddagen fick vi för oss att plocka blåbär till en blåbärspaj. Det blev ganska mycketpå 20 min plockande, och det räckte gott och väl till en paj.


Jag traskar efter blåbär:)



Jag kan verkligen rekommendera glass och vaniljsås :) Huuur gott är det inte?


En melon kanske?


Balansträning

Kvällen avslutades med filmen "Number 23" med Jim Carrey i huvudrollen. En jätte bra film. Ingen skräckis men ändå lite läskig. :) **** av *****.

Kommentarer
Postat av: C

vi mosade de, tack vare dig :D

2009-08-02 @ 10:17:57
Postat av: Johan

Ha en TOPPENVECKA ! :)

2009-08-02 @ 11:25:07
Postat av: Alexandra

Sushi is the shit :D:D:D

2009-08-03 @ 20:07:12
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0