Det är över nu...

Helgen i Katrineholm var bra. Jag ska förklara lite dag för dag, sedan hoppas jag kunna bjuda på lite bilder senare i veckan.

Fredag:
Jobbade halvdag och kom till Nacka vid 13-tiden. Hann köra ett intervallpass på Järla IP innan det var dags att entra bussen och åka till Katrineholm. Dryga 2h var ganska lagom restid och när vi kom fram blev det middag. Det är lite nostalgi att komma till Katrineholm eftersom alla RIKSläger ägt rum där. Lukter och annat får en att åka tillbaka i  tiden :) Vid 19 hade vi ett handbollspass på 90 min. Eftersom alla våra junisar är iväg med landslaget körde vi hela helgen tillsammans med u-lagsspelare. Alltid kul att se nya ansikten :) Blev hopp i säng (läs stenhård luftmadrass på hårdförläggning) vid 23-tiden. zzz..... "Berit" knäckte på natten men höll sig iallafall liggandes *blink*

Lördag:
Var det någon som hade räknat med sovmorgon så kunde man ju kasta den tanken ganska fort. Det var upp kl 7 (med Robin Hoods ohdiladiii-låt som alarmklocka) och träning redan kl 9. Gah. Gillar inte allt för tidiga morgonpass, men inget att göra, utan fullt ös :) Andra handbollspasset var redan vid 13.30.


Mitt kit. Ingen handboll utan skor o knäskydd :)
 
Efter sista träningen var det fadderverksamhet för hela slanten. Hade F-96 tillsammans med Hawiorna och det är riktigt kul att se. Är övertygad om att flera spelare kommer dyka upp i Skurus a-lag i framtiden :) Heja! Var med på träningen och gav tips och råd. Hoppas iallafall att jag gjorde lite nytta :) Innan fadderverksamheten drog igång lånade vi en bil och åkte för att titta på Guif - Spårvägen. På söndagen skulle nämligen vi möta Guif i träningsmatch :) Lördagskvällen spenderades sedan på rummet och frågesport där Ac o Lollo stod som vinnare ;) Grattis.


Sara och jag var grymma på frågesporten :)

Söndag:
Upp samma tid som på lördagen. Var faktiskt vaken innan klockan ringde :) Även denna morgon var det handboll kl 9. Fokus var försvarsspel, men eftersom en träningsmatch väntade kl 14 var passet bara 70 min långt.
Matchen mot Guif startade kl   14 och det blev en behaglig seger med 42-14. Lollo släppte bara in 6 mål i första halvlek. Grymt eller grymt? Nöff. Kul att spela match! Är imponerad av alla junisar :) Fullt ös - sådant gillar jag!!!
Hemresan var kl 17 och vi var hemma i Stockholm vid 19. Känns riktigt skönt. Har ont i hela kroppen men konstigt annars. Nu väntar en vecka med jobb och träning. Tufft!!!


Äta bör man - annars orkar man inte..

Annat kul som hände i Katrineholm.

- Två billån - fullproppade bilar för att kunna se Guif-Spåret samt för inhandling av snask :)

Nu ska jag nog fika. Kaffe tack!

Kram

Kommentarer
Postat av: henry

en konstig bageglucka? ;)

2009-08-16 @ 21:57:20
Postat av: Marcus

Grymt! Najs seger...

2009-08-16 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0