Vinnaren...



Men kärar nån.
Jag glömde ju att dra vinnaren i min bloggtävling som jag har tillsammans med Trend4you. Men huvudsaken är ju att jag drar vinnaren, eller hur :) Drar ut lite på spänningen med andra ord.


Först och främst vill jag dock tacka Trend4You för att vi kunnat genomföra den här bloggtävlingen. Det har gått otroligt smidigt och många har deltagit i tävlingen. Det känns lyxigt att ha samarbetat med er!

VINNAREN är.................

*trummvirvel*

S****A

GRATTIS!

Klicka här för mer information om produkten      Klicka här för mer information om produkten

Maila mig ([email protected]) dina adressuppgifter samt om du vill ha en lykta av varje alternativt två av samma?

Tack till alla som deltog. Glöm inte att tävla om 10 000kr i presentkort här.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiie tusen tack! :) Jag mailar dig genast :)

2009-04-27 @ 16:55:42
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0