Viktigt möte

Nu är jag väldigt trött. Har kommit hem från kvällens viktiga möte mefd laget. Det var ett möte för alla som kommer vara inblandade nästa säsong. Eftersom det är internt kan jag inte berätta om hur det ser ut ännu, men det kommer iallafall bli officiellt i morgon (antagligen). Det enda jag kan säga är att det kommer bli riktigt bra nästa säsong. Jag ser verkligen fram emot nästa säsong och skullegärna se att den börjar på studs. Men alla som spelat på elitnivå vet vilken försäsongsträning som skall genomlidas. Men det är så det är - och förhoppningsvis kan man skörda frukten under säsongen.  Det är  pest och pina men otroligt skönt  när varje pass är genomkört med maximalansträngning.

Mötet var i 90 min - alltså ingen träning ikväll.


Imorgon är det lovely friday. Ska bli skönt att få helg ♥
Har ännu inte planerat fredagen...får enkelt se hur det blir.

Dags att sova. Kanske ska se klart Grannfejden där en väldigt papetisk kvinna bråkar med sina grannar. Tur att man har lugna och trevliga grannar :) *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0