Vi kommer dööööö

Nu vet jag hur sommarträningen ser ut - nästan. Vi hade fysmöte i Skurustugan. Det kommer bli en grymt hård sommarträning och vi kommer verkligen få smaka på. Men samtidigt känns det som att sju pass i veckan är helt okej. Första året i Skuru körde vi betydligt fler pass. Men (observera men) jag tror ända dessa pass kommer bli tuffare. Ja,ja..det är bara att ta ett pass i taget. Jag känner mig redan taggad. Vi kommer bli grymt bra tränade.

Nu tittar jag på grannfejden. Herregud, vad finns det för människor egentligen? Hjälp.
Sedan skulle jag vilja ha svar på "Vad är det med tjusning att jaga? Förrutom att man får vara ute i naturen?"
Nä de där karlarna skulle man inte vilja möta en mörk kväll. De verkar obehagliga båda två.

Imorgon stundar fredag. Har avslutningsfest med handbollen i Skurustugan kl 19.00. Ska försöka hinna med ett långdistanspass innan. Har endel tid eftersom jag slutar 15.30.

Annars längtar jag faktiskt mest efter lördag. Heja KASAM. Härligt med sommarvärme och grillning :)





Kommentarer
Postat av: AC

lyxfällan?? grannfejden menar du väl???

2009-04-23 @ 21:41:51
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Hans Blücher

Morning Emma,

Det var ett tag sedan jag gästbloggade för Marita och kom att besöka Dig. Vad fint Du utvecklat Din bloggs layout och färgval såväl som introduktionen/bilderna av Dig själv och Dina sötnosar. Hur har gått med köksfunderingarna och IKEAS prisvärda kök LIDINGÖ i vit lantstil?



Tack för kommentaren ...förstår att Du också gillar våran gullegris Mossan (har tagit hand om andra grisar småkultingar) ... håller med hon är verkligen söt.



Jakt är en primitiv kvarleva från en tid då människan för sin överlevnads skull var tvungen att jaga för att överleva. I vår tid är jakt enligt min mening mer en skillnad mellan den primitiva mannen -kvinnan/grottmänniskan och den upplysta civiiserade människan.



Vad vi vill vara för sorts människor väljer vi huvudsak själva... ibland krävs det lite ansträngning och mod att släppa taget.



allt det bästa/

Hans



2009-04-24 @ 06:46:14
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0