Presenter idag - WOW

Godkväll.
Jag sitter och äter goda smörgåsar. Jag måste rosa ABBAS böcklingpastej på tub. Världens godaste pålägg. Testa. Kostade lite mer än vanlig leverpastej, men det är värt varenda krona. Promise.

När jag kom hem i dag blev jag positivt överraskad. Jag hade fått ett stort kuvert - handskrivet. Och vet ni vad det var? Min vinst från Kristina som har bloggen Lyktor och tyg. Gissa om jag blev glad. Kökshandduken var verkligen så fin som jag hade föreställt mig :)



Som om det inte vore nog med "presenter" idag fick jag dessutom en överraskning av min kära syster. Hon hade nämligen varit på Waldermansudde med jobbet idag. Där har de en liten presentaffär och hon var så snäll att hon köpte med sig två presenter till mig. Tack ♥


En vacker Carl Larsson tändsticksask :)
Och en ask med violtabletter, som ligger i en jätte fin aska ala Prins Eugens :)

Så man kan nog säga att jag är väldigt glad nu =)

Kommentarer
Postat av: Kristina Ottebrand

hej Emma

Så roligt att du blev nöjd, jag blir nästan lite generad av berömmet från dig, Men så otroligt glad blir jag att du gillade den. Vilken snäll syster du har, jättefina presenter.

kram Kristina

2009-04-14 @ 21:37:15
URL: http://lyktorochtyg.blogspot.com
Postat av: elin

spelar du handboll ?`(;

2009-04-15 @ 07:22:40
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

du åt väl inte böcklingmackor till middag?? fy på dig =)

2009-04-15 @ 07:34:46
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0