Totalt slut

Hej svej.
Jag är helt slutkörd. Helt skakig nästan. Direkt efter jobbet åkte jag till träningen. Vi var i princip fullt manskap. Stor del av träningen innehöll fotarbets/försvarsövningar med Jocke Lundberg. Han är ny för kommande säsong och ska bland annat hålla i den individuella delen samt förvaret. Riktigt bra övningar! Svetten lackade och fötterna fick sitt :) Vi hade en spelare som provtränade i dag. En sådan spelare som vi behöver, så man kan alltid hoppas att hon börjar!

Direkt efter handbollen var jag ganska slut. Men ska man fysa så ska man. Det blev ett långdistans pass genom Nyckelviken. Mina ben var allt annat än pigga men som tur var ska det inte vara så högt tempo. Var nästan darrig efter de dubbla passen. Nu sitter jag hemma hos min kära syster och har tryck 10 bitar sushi. Yum yum.

En liten avskedsvinjett för Ella och Mia som inte ska spela nästa säsong. Ella ska sluta och Mia byter till konkurrenterna Spårvägen. Känns jätte trist att de slutar, verkligen.


Mia - fullt fart och snabb som en vessla


Ella - hal som en ål i genombrottet.

Tack för åren som varit tjejer!!!
Ella ha det så underbart på din resa.

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni två Ella i Skuru? Eller ja, en nu då?

2009-04-28 @ 22:14:12
Postat av: sofie

vilket lag spelar du i? :D

2009-04-30 @ 18:41:44
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0