Tomheten

Det är konstigt att allt rullar på som vanligt. Säsongen är slut för den här gången. Med det menas naturligtvis inte att vi ska sluta träna. Redan imorgon drar hadnbollen igång igen. Men jag tror det kan vara skönt. Blir antagligen så att man kör löpning och styrketräning också. Varför ska man sluta träna? Vi kommer få våra två veckorns ledighet i maj. Tills dess ska jag vara skit trött. Det är då man ska känna att man kan ta det lugnt, men innan dess.....

Det märks att det är påsklov nu. Inte många som åker på morgonen.

Min ledighet börjar på fredag.

Jag ska vara sur idag med, sedan ska jag börja tänka positivt. Det kan behövas...tror jag.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Är det nu jag ska skriva. Efter regn ,,,;) Synd men så här är det ju, livets egna nycker som inte alltid är så roliga. Försök ha en bra dag i alla fall.ulr

2009-04-06 @ 10:01:55
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: AC

hej du..jag har försökt ringa dig ang i kväll..jag ringer snart igen...=) Måste planera planera!!

2009-04-06 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0