Snart träning

Oj vad trött jag blev. Tur att det finns kaffe :)

Ska strax bege mig till Bollhallen för veckans sista kollektiva pass. Förhoppningsvis ett roligt sådant. I går hade vi flera juniorer med, eftersom många av våra fjun är på landslagsuppdrag. Idag blir nog dock färre eftersom alla inte kunde vara med på kvällens träning. Men man kan alltid köra kampövningar med mycket spring. Och individuellteknik såklart.

Ska försöka hinna förbi Forum Nacka och plocka en tidning. Där står det om det man minst av allt vill läsa "Att vi åkte ur sm-slutspelet". *bläää*

Men allt som skriv i tidningarna ska sparas. Har nämligen sparat varendra liten notis sedan jag började spela handboll som 6-åring :) Galet kul att ha när man blir äldre :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan och tack, tycker det är så roligt att lära mig photoshoppa. Tips kanske, du kan köpa hålsågar en packe med ca: 7st i, för 42 kr på ÖB som du sen bara använder till en vanlig borrmaskin. Eller så kan du kanske ta en 50cl typ cola och fylla med toapapper och frön och ,,,( äh jag skickar ett mejl) Då kan du ta upp hål med en vass kniv eller hålla en spik i en tång och värma ovan ett stearinljus och smälta upp hålen, ju större spik desto längre håller den värmen.

2009-04-08 @ 17:45:49
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0