Sool!

Vilket underbart väder vi har idag. Man blir så glad. Alla dörrar här är öppna och många sitter ute eller promenerar ute. Härligt. Jag har själva varit ute och promenerat med flera boende. Det uppskattas så enormt mycket! 

Imorse (redan 7.50) var jag ute med en dam på längre promenad. Eftersom det inte är så mycket bilar ute just vid den tiden tittar man alltid lite extra på de bilar man möter. Så när det kom en mindre BMW åkande och där föraren hade ovanligt stort hår tittade jag lite extra. Observera att föraren även hade solglasögon - stora. Kan ni tänka er vem det var som körde bilen? Jo Magnus Uggla. Han bor jätte nära där jag jobbar, men  har aldrig sett honom.

Coolt :)



Nu går ju faktiskt hans program "Var fan är min revy" på TV. Ännu coolare ;)

Där ser man. Endel kändisar visar sig sällan och därför hajar man till lite extra när man ser dem :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va roligt!!! Hade han solglasögon? =P Var sjutton jobbar du nånstans? Trodde han bor i sthlm... är du därifrån? :S

2009-04-03 @ 17:02:34
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0