Sömntuta

Jag sov till 11 i morse och tror det måste vara rekord. Herregud. Halva dagen har ju gått. Men samtidigt tror jag att jag behövde det. Det var en intensiv dag igår och otroligt trevlig...som vanligt med andra ord. :)

Söndag,vad står på schemat idag?

Löpning - långdistans
Mat hos mormor och morfar ♥
Hjälp av pappa att borra upp hatthyllan bl.a. (?)
Filmkväll

Det näst sista är lite ovisst. Men jag skulle verkligen behöva hjälp med det. Nu har hatthyllan stått på hallgolvet i över en vecka. Jag mår nästan dåligt av det. Hihi.

Nu rullar Robinson på TV. Har inte följt det i år. Tycker det är ganska tråkigt faktiskt. Men att slötitta en söndagsförmiddag funkar ju alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0