Sista lediga dagen

Godmorgon.
Sista dagen att njuta. Det var första tanken då jag vaknade. Men ska jag sammanfatta den här ledigheten har den varit riktigt avkopplande och händelserik på samma gång. Perfekt blandning :) Idag ska jag och AC ta en längre löprunda sedan ska vi hem till mormor och morfar på lunch ♥

Gonzo är verkligen en tickande bomb ibland. Har far omkring som ett barn med ADHD. Det finns så mycket energi i den lilla kroppen. Därför har han fått jaga sina leksaker hela förmiddagen. Det tar iallafall lite på krafterna.


Nä, jag ska verkligen göra något bra av den sista lediga påsk-ledighets-dagen.
Dags att börja göra något med andra ord....

Kommentarer
Postat av: Ingela I

Hej Emma!

Nu har jag läst massor av kuligheter i din blogg. Häftiga djur du har, min Lisa skulle bli salig om hon fick en sådan hund. Dessutom vill hon ha en fågel, kan hon ha spanat in din blogg månne? Trist att slutspelet är över men nästa år tar vi dom :-) Tack för de fina orden till mig och Åsa,som jag hittade i ett av blogginläggen. Det är jättekul att följa er framfart i elitserien. Om ingen tar över/kickar mig lär jag sitta där nästa säsong igen. Kämpa, upp på tå.... Har nästan mardrömmar om den ramsan :-)Glad Påsk!

MVH Ingela

2009-04-13 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0