Presentkort på 500kr - gratisbio tack!

46 poäng - sedan kan jag klicka hem 500kr i presentkort. Inte illa pinkat. Verkligen inte. Ni vet förstås vad jag pratar om? Nämligen Gratisbio. En av de bästa sidorna faktiskt - iallafall om man enkelt vill kunna klicka hem presentkort, biobiljetter, biomenyer. Kanon med andra ord :)

Vill du bli medlem får du mer än gärna bli det via mig. Då får du nämligen en poängstart på 75 poäng. Alltid något.

BLI MEDLEM HÄR NU!



Jag har samlat poäng genom att trycka på länkar, bli medlem i nyhetsbrev. Ja helt enkelt ganska simpla grejer. Så att kunna få ett 500kr presentkort i brevlådan känns inte helt fel.

Heja GatisBio!

Bli medlem idag!


Kommentarer
Postat av: AC

man trodde inte det skulle fnka så bra först...men det gör det ju =)

2009-04-20 @ 13:26:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va skoj att det funkar bra för dig =) jag har försökt sånt innan, för mig så funkar det inte haha.

2009-04-20 @ 19:29:35
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Ingela I

Hej Emma!

Hur gör jag om jag vill bli medlem via dig?

MVH Ingela

2009-04-21 @ 18:36:17
Postat av: Sandra

Älskar Gratisbio, själv har jag klickat hem presentkort på sammanlagt 1500 kr.. och jag har vart medlem i ungefär 1 år.. och jag har nästan bara klickat på sidor och blivit medlem gratis ;)

2009-04-23 @ 09:08:04
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0