*pling plong*

5.26 vaknade jag upp - utan klockans hjälp ska tilläggas. Jag tar det som ett positivt tecken - jag är utvilad efter helgen som varit. Nu väntar bara en veckas jobb med träning och allt vad det innebär.

Veckan som kommer:
Måndag: Jobb + träning
Tisdag: Jobb + träning
Onsdag: Jobb + alternativ träning på egen hand
Torsdag: Jobb + fysmöte i Skurustugan
Fredag: Jobb + avslutningsfest i Skurustugan
Helgen:  Roligt som attan

Ska lägga in endel egen fys denna veckan. Bland annat löpning och gym.

Jag tycker ändå det ser ut att bli en hyffsad vecka. Det händer inte speciellt mycket på jobbfronten men lite varierat på träningen är kul och inspirerande. Ikväll blir det nog löpning efter handbollen. Tror jag blir alene, men det är bara att köra på. Får se om AC lyckas få någon pencillin hos farbror doktorn idag. Inge kul om halsfluss är orsakad av virus :(

Nä, kaffe och sedan jobb :)

OBS!
Gå till AC och tävla om presentkort på svampbutiken. Det har nämligen jag gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0