Nackspärr och larm

Skärtorsdag.
Har inte börjat dagen på bästa sätt. För det första vaknade jag med nackspärr. Och för det andra gick larmet igång på jobbet, då jag gick in på kontoret. Men jag antar att det betyder att det bara kan bli bättre *hihi*
Men jag ska inte klaga. Magnecyl har gjort nacken rörlig och larmet är avlarmat med hjälp av sjuksköterskan :)
Dagen kan börja........

Jobbar heldag idag, trots att det är skärtorsdag. Någon vänlig själ avskaffade halvdagen. Men jag är inte bitter.

Annars är det dagen då alla påskkärringar tar kvasten och katten till Blåkulla. Jag kommer så väl ihåg när man var liten och gick påskkärring. "Lägg inte pengarna bland godiset" Det var tider det.

Ikväll ska träna själv eftersom AC åker iväg med landslaget till Linköping. Blir ett löppass idag.



Kommentarer
Postat av: AC

Jobbigt med nackspärr....=(

2009-04-09 @ 08:14:13
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0