Myspys

Direkt efter jobbet for jag iväg till Östermalm och deras Lagerhause. Lagerhause är verkligen roligt att gå och titta i. Idag hittade jag 2 äggljus, 2 doftljus (citron) och 2 glasburkar till socker och mjöl. Ett av doftljusen gav jag till AC. Där är jag nämligen nu. Vi ska mysa och göra påskkort. AC har nämligen köpt lite pyssel på Panduro.


Mina påsk-kort som inte är klara än...

Självklart hade jag glömt att köpa glass till vår efterrätt så Ac och jag gnatade upp och köpte glass.
Det är verkligen vår  i luften. Ljumna vindar och ljust trots att klockan snart är 20.

Nä,dags för mums..




Kommentarer
Postat av: Alexandra

oj... påskkort måste ha varit många år sedan jag gjorde....

Hoppas ni har roligt :D

2009-04-06 @ 19:54:59
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: karola

-vilka mysiga påsk kort!

2009-04-06 @ 21:41:09
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med pyssel =) Synd att vi inte kunde vara med...

2009-04-06 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0