Fullt ös

Nu är jag lite trött. Har haft en ganska fullsmockad söndagsförmiddag. Löpningen gick galant. Trist att springa själv, men när man väl kommer igång känns det bra. Solen sken och det var bra väder helt enkelt.

Medan jag gjorde dagens jobbiga (nämligen städa "husets" tvättstuga) körde jag två tvättar. Skönt att kunna vara hemma och göra lite hemmajobb. Klockan 14 ska jag iväg till morfar och mormor. Morfar fyllde år i fredags så vi ska fira honom idag ♥ Jag har gjort ett kort ala scrap till honom. Jag vet att jag inte är speciellt duktig på scrapbooking men morfar blir säkert glad :)

'

Sedan frågade Louise när tävlingen avslutas och det är en två-veckors tävling.
Kör hårt och tävla. Sedan hoppas jag att ni röstar på Ebba och Gonzo i fototävlingen.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Nej jag har kollat igenom fjädrar och huden och har inte hittat något suspekt. Men han mår bättre nu, så det kanske var torr hud eller liknande. :)



Fint kort du gjort =) blir han nog riktigt glad för =)

2009-04-19 @ 17:33:03
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker kortet var jätte gulligt :) Tänkte precis fråga när tävlingen avslutas med nu slipper jag det ;)

2009-04-23 @ 08:32:17
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0